Djeca predškolske dobi u Vodnjanu (3 – 6 godina), pretežno romske, a dijelom i albanske i bošnjačke etničke pripadnosti kojima hrvatski nije materinski jezik, kroz svakodnevnu šestosatnu predškolsku radionicu, edukativne posjete i izlete tijekom godine dana stekla su bolje jezične kompetencije i razvila ostale sposobnosti i vještine važne za polazak u školu, što ih stavlja u jednaku poziciju kao djecu iz većinske zajednice i time više motivira za daljnje školovanje. Kroz druženje djece s vršnjacima i vršnjakinjama iz drugih odgojno-obrazovnih ustanova u zajedničkoj igri i aktivnostima stvoreni su bolji uvjeti za međusobno upoznavanje, razumijevanje i tolerantniji suživot manjinskih i većinskog naroda.
Ostvaren je glavni cilj projekta kojim se planiralo stvarati jednake predškolske uvjete za svu djecu predškolskog uzrasta u gradu Vodnjanu te razvijati toleranciju i multikulturno razumijevanje spram nacionalnih manjina.
Održivost rezultata projekta ostvarit će se time što djeca koja slabije govore hrvatski jezik imaju bolju razinu kompetencija iz hrvatskog jezika, što nastavljaju s formalnim obrazovanje u školi, bilo u Hrvatskoj, bilo u Zapadnoj Europi, što se zadržavaju dulje u obrazovnom sustavu (više nastavljaju ići u srednje škole), imaju bolje radne navike vezane za školovanje i veće prilike za zapošljavanje u budućnosti.
Mrežna stranica udruge/projekta